banner673
banner595

HDP Samsun'da Miting Yapacak!

Halkların Demokratik Partisi (HDP) seçim çalışmaları kapsamında Samsun'da miting yapmaya hazırlanıyor.

HDP Samsun'da Miting Yapacak!

Halkların Demokratik Partisi (HDP) seçim çalışmaları kapsamında Samsun'da miting yapmaya hazırlanıyor.

19 Nisan 2015 Pazar 20:17
HDP Samsun'da Miting Yapacak!
banner556
Halkların Demokratik Partisi (HDP) seçim çalışmaları kapsamında Samsun'da miting yapmaya hazırlanıyor.

Seçim çalışmaları kapsamında birçok ilde mitingler düzenleyecek olan HDP'nin Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş'ında katılımıyla Mayıs ayında Samsun'da miting yapmayı planladığı öğrenildi. 

21 Nisan Salı günü seçim bildirgesinin kamuoyuna tanıtılmasının ardından Demirtaş ile Yüksekdağ, seçim mitinglerine başlayacak. Demirtaş ile Yüksekdağ, ay sonundan itibaren 50'yi aşkın ilde ayrı ayrı miting yapacak.  Bu çalışmalar kapsamında Samsun mitingi için Demirtaş'ın hazırlık içerisinde olduğu öğrenildi.

HABER: SELAHATTİN ÇEKİÇ / SAMSUNHABER.TC
Loading...
Son Güncelleme: 19.04.2015 20:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
özkan 2015-04-19 22:55:47

gel gel gel güzelim gel hiç acımayacak :)

Misafir Avatar
samsunlu 2015-04-19 23:32:53

Bu elemanin cani dayak istiyor sirti kasiniyor heralde baska isi yok dayak yemeye samsuna geliyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Uğur Yılmaz 2015-04-24 23:06:07

Karadenizde yeriniz yok

Avatar
cey cey 2015-04-26 23:38:15

Gelin bakalim samsun gençlik ne yapacak size

Avatar
SAMSUNLU 2015-05-06 04:26:01

eğer hdp samsunda mi̇ti̇ng yapabi̇li̇yorsa türki̇ye cumhuri̇yeti̇ bi̇tmi̇ş demekti̇r. türki̇yeni̇n son kalesi̇ samsun evlatlari karadeni̇z evlatlari si̇ze her şeyi̇n bi̇tmedi̇ği̇ni̇ gösterecek.

Avatar
mehmet calis 2015-04-20 14:13:32

Gel de gör anyayi konyayiii ;-)

Misafir Avatar
adi çok mu lazim. 2015-04-22 07:35:58

Siz ne kadar Türk iseniz Demirtaş ta en az o kadar Türk tür. Bu tpraklar üzerinde her yere gider. Herkes akilli olmali.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vezirkoprulu 2015-04-21 13:16:46

Orasi samsun efendi ona gore

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bünyamin Semiz. 2015-04-20 00:16:14

Geleceği varsa göreceğide vardır elbet.

Avatar
Amele 2015-04-25 13:45:50

Mhp chp akp ve hdp hepsi de Türkiyenin partisi. Türkiyenin güzellikleridir. . Herkes aynı şeyi düşünmek zorunda değil. Bugüne kadar kutuplaşmalar kimseye bir yarar sağlamadı ve sağlamaz. Birbirimize, düşüncelerimize saygı gösterdiğimiz sürece saygıyı ve sevgiyi elde ederiz. İşte o zaman Türkiye oluruz ve dış güçlerin egemenliğinden kurtuluruz.

Avatar
Amele 2015-04-25 13:50:15

Arkadaşlar, Türkiyede ingilizin, fransızın , almanın veya başka bir ırkın verdiği vergiyi kürtlerde veriyor. Ama yabancılara duyulan saygıyı birbirimize duymuyoruz.Üstelik Çanakkalede veya başka yerde kucak kucağa savaşıp bu güzel yurdu yukarıda yazdıklarımdan kurtarmışız. Biraz mantıklı ve sağduyulu olalım. Hepimizin yaradanı bir inancı birdir.

banner651

banner682