TFF Kulüp Lisans Kurulu'nun 22 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirdiği toplantının ardından Süper Lig ekiplerinin harcama limitleri kamuoyuyla paylaşıldı. Kulüplerin mali yapıları ve finansal sürdürülebilirlik kriterleri dikkate alınarak belirlenen limitlerde Samsunspor'un harcama limiti 1,1 milyar liranın üzerine çıktı.
SAMSUNSPOR İLK 10'DA YER ALDI
Açıklanan listeye göre Samsunspor, 1 milyar 124 milyon 529 bin 320 liralık limit ile Süper Lig'in birçok takımını geride bıraktı. Kırmızı-beyazlı ekip, Başakşehir, Konyaspor, Gaziantep FK, Kasımpaşa ve Alanyaspor gibi kulüplerden daha yüksek harcama limitine sahip oldu.
EN YÜKSEK LİMİT GALATASARAY'IN
2025-2026 sezonunu şampiyon olarak tamamlayan Galatasaray'a 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL harcama limiti verildi. Fenerbahçe'nin limiti 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL, Beşiktaş'ın limiti ise 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL olarak açıklandı.
Süper Lig'de Samsunspor'un önünde Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş, Trabzonspor ve Çaykur Rizespor gibi kulüpler yer aldı.
TFF TALİMATI KAPSAMINDA BELİRLENDİ
Kulüp harcama limitleri, 30 Aralık 2022 tarihinde yürürlüğe giren Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı'nın 121. maddesi kapsamında hesaplandı. Açıklanan limitler, kulüplerin transfer ve maaş bütçelerini belirlemede önemli rol oynayacak.
Samsunspor’da hazırlık maçı planı! Thorsten Fink’in rotası Avrupa