İlkadım Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, planlanan program doğrultusunda yeni yol açma çalışmalarını sürdürüyor. Yürütülen çalışmalarla ilçenin ulaşım ağının güçlendirilmesi ve vatandaşların günlük yaşamının kolaylaştırılması hedefleniyor.

"DAHA GÜVENLİ VE KONFORLU ULAŞIM İÇİN ÇALIŞIYORUZ"

İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda çalışmalara ilişkin bilgi verdi. Kurnaz, ilçenin ulaşım altyapısını güçlendirmek için ekiplerin sahada aralıksız görev yaptığını belirterek şu ifadeleri kullandı:

"İlçemizin ulaşım altyapısını güçlendirmek adına yeni yol açma çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz. Hemşehrilerimize daha güvenli ve konforlu ulaşım imkânı sunmak için Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerimizle sahadayız."

"İLKADIM İÇİN ÜRETMEYE DEVAM EDECEĞİZ"

Hizmet odaklı belediyecilik anlayışıyla çalışmalarını sürdürdüklerini ifade eden Başkan Kurnaz, İlkadım'ın ihtiyaçlarına yönelik yatırımların devam edeceğini vurgulayarak, "İlkadım'ımız için üretmeye, çalışmaya ve hizmet etmeye devam ediyoruz." dedi.

Çarşamba'da iki önemli projeye imza! Kivi ve ihracat için yeni dönem
Çarşamba'da iki önemli projeye imza! Kivi ve ihracat için yeni dönem
İçeriği Görüntüle

Samsun'da bina anlaşmazlığı kanlı bitti! Müteahhitler gözaltında

Milyonluk vurgun! Samsun'a uzanan "change" operasyonu

DAHA FAZLA SAMSUN HABERİ İÇİN TIKLAYINIZ

Muhabir: SAMET ÖZEN