20-28 Haziran tarihleri arasında Kayseri'de gerçekleştirilen U15 Türkiye Boks Şampiyonası'nda ringe çıkan Ümmügülsüm Arlı, 48 kilogram kategorisindeki tüm rakiplerini mağlup ederek zirveye çıktı. Gösterdiği başarılı performansla dikkat çeken genç boksör, şampiyonluğu elde ederek hem Samsunspor'u hem de Samsun'u gururlandırdı.
SAMSUN'A TEK ALTIN MADALYA
Şampiyonada Samsun adına kazanılan tek altın madalyanın sahibi olan Ümmügülsüm Arlı'nın başarısı spor camiasında sevinçle karşılandı.
SAMSUNSPOR'DAN TEBRİK MESAJI
Samsunspor Kulübü, şampiyon sporcu için yayımladığı mesajda, "Azmi, disiplini ve Samsunspor ruhuyla ringe çıkan sporcumuz Ümmügülsüm Arlı, Samsun'umuza şampiyonadan gelen tek altın madalyayı kazandırmıştır. Atatürklü armamızı gururla temsil eden sporcumuzu, ailesini ve antrenörünü yürekten kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz." ifadelerine yer verdi.