banner689
banner595

Samsun'da Rezalet Görüntülerde Üçüncü Perde!

Samsun'da Rezalet Görüntülerde Üçüncü Perde!

Mustafa İnan
Mustafa İnan
23 Şubat 2016 Salı 16:12
banner556

 

Yükleniyor...
Son Güncelleme: 23.02.2016 16:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
engin can 2016-02-23 16:47:20

sizene kardeşim.adam sevgilisiyle ister öpuşuer ister sarılır.ahlak bekçisimisiniz.irandaki gibi ahlak polislerimi kesildiniz başımıza. rezalet filan değil.mantıgınızı degiştirin

Misafir Avatar
recep özfalcı 2016-02-26 22:33:19 @engin can

engin can senin anan belli baban yüzell

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
adamın biri 2016-02-24 10:44:54 @engin can

ne yapacaksan git evinde yap millet senin yanındaki kadınla kızla ne yaptığına karışmaz ancak sen ulu orta çoluk çocuğun içinde yaparsan o olmaz senin istediğini yapma hakkın ahlakını bozma anlamına gelemez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Koray KOYAR 2016-02-23 19:37:50 @engin can

senin ananı bacını yada kuzenini o parklarda sevseler böyle bir yorum yine de yapabilirmisin ..yapamazsın !!!

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
yücel 2016-02-23 18:54:42 @engin can

İSLAMİYETte mantık ilk gün neyse bugün de aynı genç arkadaşım

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
YASAR 2016-02-23 18:01:30 @engin can

KIZMA KARDEŞ KARDEŞİN ORDA OLSADA BÖYLE HOŞNUT OLACAKSIN GALİBA

Beğenmedim! (5)
Avatar
Ayıptır 2016-02-23 18:07:59

Engin can denen dalkavuk ahmakça konuşma. Kendi kızına karına yapılsa, gider vurursun, başkası yapınca sizene kardeşim. Umumi alan orası park lan park ben çocuklarımla oraya gidemeyecek miyim bu ahlaksızlar yüzünden ne demek size ne. Evlerinde veya özel mülklerinde ne halt yerler bilemem ama topluma açık alanda bunu yapamazlar. Sen gelişsin diye toplumda geniş olmak zorunda değil. Anlamadığım bu samsunun polisi neden görmezden geliyor.

Avatar
Ercan 2016-02-23 19:52:38

Acaba bu görüntüleri normal bulan ve olabilir diyen kendi bacısını kızını böyle bu durumda görse yine aynı karşılarmı durumu çok merak ediyorum

Avatar
Misafir.. 2016-02-23 19:21:25

Burda şiddet, kavga ,yaralama veya zorlama gibi gayri insani bir durum yok . Herkezin karşılıklı rızaları ile sevdiğiyle beraber yer sıkıntısı dolayısıyla toplumsal açık alanda ufak ayıbı var evet ama röntgenci gibi bunları gözetleyip teşhir edilmesi daha büyük ayıp ..

Avatar
samsun 2016-02-23 20:01:40

sen ve senin gibi düşünenler varsa boynuzu zaten takmıştır engin

Avatar
Size ne 2016-02-23 22:21:03

Samsunda millet birnirine kesip doğrar gıkınız çıkmaz ama iki kişi öpüşür millet çılgına döner.

Avatar
ali atabak 2016-02-23 18:08:37

arkadaki müziğe bak ahhahahahahahaha

Avatar