banner689
banner595

Samsun'da FETÖ operasyonu... İş adamı Hüseyin Tozlu gözaltında!..

Samsun'da, FETÖ/PDY operasyonuları kapsamında tozlu.com Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Tozlu gözaltına alındı.

Samsun'da FETÖ operasyonu... İş adamı Hüseyin Tozlu gözaltında!..

Samsun'da, FETÖ/PDY operasyonuları kapsamında tozlu.com Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Tozlu gözaltına alındı.

Ali BİROL
Ali BİROL
02 Ağustos 2016 Salı 11:21
Samsun'da FETÖ operasyonu... İş adamı Hüseyin Tozlu gözaltında!..
banner556

FETÖ operasyonları kapsamında iş adamlarına yönelik operasyonlar hız kazandı. Ünlü iş adamı, Samsun'da tekstil ve giyim sektörünün marka ismi tozlu.com'un sahibi Hüseyin Tozlu, Kaçakçılık ve Organize(KOM) Ekipleri tarafından gözaltına alındı. 



KOM ekiplerinin ayrıca Tozlu Giyim'e ait Kirazlık'ta bulunan merkezine baskın düzenledi. Ekiplerin, firmanın depolarında da arama yaptığı öğrenildi. 

Polisin, iş adamlarına yönelik operasyonunun bugün de süreceği, gözaltı sayısının artabileceği öğrenildi. - samsun haber

Loading...
Son Güncelleme: 02.08.2016 15:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yiğit 2016-08-02 19:27:52

O sadece ihtiyaç sahibi öğrencilere düşünüyordu ben onun kadar iyi bir insan iyi bir patron görmedim çıkacaktır eminin Allahtan sadece bunu dilerim

Avatar
Hakan Gökçe 2016-08-02 12:17:24

Samsun Haber Olacaksınız. Samsun daki firmalara sahip çıkmanız gerekirken yalan yanlış haber yapıyorsunuz. Gözaltı var diyorsanız. çekilmiş fotoğraf yayınlayın bizde görelim. Bu kadar büyük firmayı bu kadar çabuk karalamak doğru haber anlayışına terbiyesizlikten başka bir şey değildir.

Misafir Avatar
egitmen 2016-08-04 15:15:33 @Hakan Gökçe

resimler gelmiş inandın mı

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mert 2016-08-02 14:22:49

Yalan konuşuyorsun. Seni çok iyi tanıyor bu şehir sen cumhurbaşkanına küfür eder, fuat avninin tweetleriyle kitap yaptırıcam dersin sonra devletime sonsuz bağlıyım dersin. A.Ö alındı sıra sende. Ulan karı gibi kıvırıyorsunuz ya siz adam değilsiniz. Vatan hainidir bu ne derse inanmayın. Basın bülteni servis edecekler inanmayın. Bu adam fetöcüdür.

Avatar
Yalçın 2016-08-03 00:59:41

Söyleyeceğiniz bir şeyiniz vardı da neden dün söylemiyordunuz? Dün söyleyecek yüreği olmayanlar bugün efe kesildiler. Ayrıca burada aleyhte söylenenlerin tümü yalan.

Avatar
Adsiz 2016-08-02 19:16:03

Secim zamaninda akpye oy vermeyin yoksa benide iceri alacaklar diyen kisi bu kisidir.korkunun ecele faydasi yok.ates bacayi sarinca fetöden ayrilip korkudan 3araba ve silahli korumayla gezen sen degilmisin.5yilda kim bu hale gelebilir,define bulsan yine bu kadar buyuyemezsin.

Avatar
yigit 2016-08-05 18:22:58

Hak yerini her zaman bulur Hüseyin tozlu serbest bu adamın hakkı değildi içeri girmek Allah iyi insanları her zaman korur

Avatar
Ferdi 2016-08-02 16:11:24

Yaninda calisanlara 17.25 aralik operasyonundan soraki secimlerde tayyibe oy vereni isten atarim diyen adam

Misafir Avatar
cemaat karşıtı 2016-08-03 08:36:24 @Ferdi

çalışanlarını tayibe oy atanı işten atarım diyen bir adamdan ne beklersin..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mustafa 2016-08-02 21:27:40

İmam denilen arkadaslara sorun paraları nereden toplamıdır? Hesap ekstre lerine bakilsin hersey bellidir.

banner650

banner682