banner673
banner595

Samsun'da çok önemli ulaşım kararı!

Samsun’da Büyükşehir Belediyesi ulaşım ile ilgili çok önemli bir karar aldı.

Samsun'da çok önemli ulaşım kararı!

Samsun’da Büyükşehir Belediyesi ulaşım ile ilgili çok önemli bir karar aldı.

Tuğçe Aydoğdu
Tuğçe Aydoğdu
19 Mayıs 2017 Cuma 10:23
Samsun'da  çok önemli ulaşım kararı!
banner556

Samsun Haber - Çarşamba, Terme, Ayvacık ve Salıpazarı dolmuş ve özel halk otobüsleri Tekkeköy tramvay durağı yanındaki yeni yapılan durağa kadar yolcu getirecekler. Samsun merkezine girişleri tamamiyle yasaklanıyor haberleri Samsun’da büyük yankı uyandırdı.

TEKKEKÖY'E GİREMEYECEK
Samsun Büyükşehir Belediyesi tarafından alınan karara göre Çarşamba, Terme, Salıpazarı, Ayvacık belediye halk otobüsleri bundan sonra sadece Tekkeköy'e kadar gidecek, Tekkeköy ilçe merkezi ile Samsun'a gidemeyecek.

SAMSUN'A TRAMVAYLA DEVAM EDECEKLER...
Karara göre belediye otobüsleri ilçelerden aldığı yolcuları Tekkeköy'de bırakacak, Samsun istikametine devam etmek isteyenler tramvay ile yola devam edecek.

Haber: Merve İLHAN


Loading...
Son Güncelleme: 19.05.2017 11:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
murat 2017-05-20 09:42:07

bence cok doğru bi karar zaten stad kavşagında inmek zorunda kalan merkez yolcusu dolmuşa binip gidiyordu e aynı şey tekkeköyden tramvay yada dolmuşa binince de ucret aynı olacak en azından şehir içinde bi nebzede olsa trafik hafifler

Avatar
Ahmed Arif 2017-05-19 12:47:06

Yusuf Ziya sana ne demek lazım? Aslında neler denir amma...

Avatar
hatice 2017-05-21 10:36:15

Böyle bir karar aşamasında vatandaşı düşünmesi gerekir yetkilelerin.ben ve benim gibi hergün yolculuk yapanlar için çok yanlış.işkenceden başka bişey olmaz..bu haberin doğruluğu nedir bilemem ama umut ediyorum ki gerçeklik payı yoktur.

Avatar
Hamza 2017-05-21 19:50:04

Tramvay işlesin diye yap bunu başkan bakalım. Tramvaya binemeyen [okadar insan var neden indi bindi yapiyosun be adam

Avatar
Yununs 2017-05-21 19:55:13

Samsun Doğu ilçelerine 2. sınıf muamele yapma anlayışı son bulmalı. Samsun merkezden Doğu ilçelerine Kartlı otobüsler koysun belediye, hizmetinin kalitesini standartını arttırsın diye bakarken biz gördüğümüz şu manzara çok çirkin.

Avatar
Yunus 2017-05-21 19:56:54

Normalde bir şehirde tramvay yapıyorsan otobüslerin de aynı işlevi görmesine engel olmayacaksın. Büyük şehir olmak öyle sadece tramvaya mahkum etmek değil milleti. Saçmalamışlar gerçekten de. Canı isteyen iner Tekkeköy'de biner tramvaya ama zorunlu olamaz !
Aynı şekilkde bu Tramvay yarın bir gün çarşambaya kadar gelirse (ki 5-10 sene sonra ancak gelir), o zaman da mı tramvay var diye otobüsler kalkacak ? Hiçbir yerde yok bu biri varsa öteki de olmalı. Kısıtlamalar Vatandaşa hizmet anlayışına ters.

Avatar
Yunus 2017-05-21 20:43:05

benim yorumum niye konmadı halbuki kötü söz etmedim !

Avatar
Cihan 2017-05-22 13:28:28

Gelişmişlik bunu mu gerektiriyor.Belediye kazanacak diye birileri madurmu edilmeli, Gereksiz bir uygulama...

banner651

banner770