banner673
banner595

Samsun'a doğalgaz verilmeye başladı!

Samsun'da önceki gece meydana gelen doğalgaz arızası giderildi. Doğalgaz kademeli olarak verilmeye başladı.

Samsun'a doğalgaz verilmeye başladı!

Samsun'da önceki gece meydana gelen doğalgaz arızası giderildi. Doğalgaz kademeli olarak verilmeye başladı.

Ahmet Ak
Ahmet Ak
12 Şubat 2017 Pazar 11:46
Samsun'a doğalgaz verilmeye başladı!
banner556

Samsun'da önceki gece yol çalışması yapan firmanın yaptığı kazı sırasında Samsun’a doğal gaz arzı sağlayan 20 inch çaplı ana dağıtım hattına zarar verilmiş ve tüm şehir doğalgazsız kalmıştı.

Şehrin tamamını etkileyen kesinti nedeniyle Samsunlular, zor bir haftasonu geçirdi. Özellikle ısınmada büyük sıkıntı yaşandı. Kesinti nedeniyle uzun tüp gaz kuyrukları oluştu.

Doğalgaz çalışmalarını bugün 10.00'da tamamlayan SAMGAZ, kademeli olarak şehre doğalgaz vermeye başladı.

Bazı evlerde kombiler yeniden yandı.

Yükleniyor...
Son Güncelleme: 12.02.2017 11:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
demir 2017-02-12 12:26:23

lütfen herkes şurayı okusun! aynı şirket aynı boruyu 2. kez deliyor! o şirkete yaptırım uygulanmadan bu sorunlar bitmez!!

http://www.samsunhaber.tc/samsun-yine-yutkunacak-mi-makale,447.html

Avatar
onurlu 2017-02-12 12:29:22

Hangi evde yandı acaba ? İnsanın aklıyla alay ediyorlar. Masa başında poz vermesini biliyorlar ancak. 2 gündür yalan oyalama başka bir şey yok. yol kepçesi delmiş güya artık onada inanmıyoruz. bu kadar yalanda onada şüpheyle bakarım. onurlu duruş nedir istifadır istifa

Avatar
Yasin 2017-02-12 12:06:23

F04 f04 f04 f04 gez gelmis f04 f04

Avatar
Ümit 2017-02-12 12:43:48

Atakumda doğal gaz yok hangi evde yandı gaz samgaz müdürü konuşmayı biliyor ancak ise gelince bir boruyu tamir edemiyor siz anca poz verin kameralara

Avatar
yalandan bol ne var 2017-02-12 12:49:01

sırf yalan.... hani 21-22 arası açılacaktı. yalandan bol ne var. paraya gelince almasını biliyorsunuz. açıklamada geniş peyderpey sağlanacak... bölüm bölüm yazmamış peyderpey yazmış. vatandaş zannedecek ki şu mahallede şuan açılıyor sıra yakında bizde. umut fakirin ekmeği. yazıklar olsun...

Avatar
Yusuf genç 2017-02-12 13:24:38

Çok şükür haberi duyar duymaz baktım gaz geldi.
Birkaç işlemden sonra doğalgaz gelmiştir

Avatar
Nurdan 2017-02-12 14:37:27

He geldi geldi.. Dün telefonda en geç sabah verilecek dendi.. Öğlen oldu.. Akşam oluyor gelen giden yok.. 4 aylık bebekle kaldık ortada.. Ocakları kontrol edin diye haber yapacağınıza o boruyu delen firmaya hangi cezai yaptırımlar uygulanıyor onu haber yapın.. Firmanın adını yazın bizde vatandaş olarak şikayet edelim.. Tutun ki 2. Kez aynı firma aynı hatayı yapıyor.. Ki bu hata değil suçtur..

Avatar