2023 yılından bu yana Vezirköprü'de görev yapan Kaymakam Özgür Kaya, tayininin ardından görev süresinin son gününde makamında ziyaretçilerini ağırladı. Gün boyunca gerçekleşen ziyaretlerde kurum amirleri, mahalle muhtarları, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve vatandaşlar Kaymakam Kaya ile bir araya geldi.
HİZMETLERİ İÇİN TEŞEKKÜR EDİLDİ
Ziyaretlerde, görev süresi boyunca ilçeye sunduğu hizmetler nedeniyle Kaymakam Kaya'ya teşekkür edildi. Katılımcılar, yeni görev yeri olan Ahlat'ta da başarılar dileyerek iyi temennilerini iletti.
HATIRA FOTOĞRAFI ÇEKTİRDİLER
Kurum temsilcileri ve vatandaşlar, Vezirköprü'de yürüttüğü çalışmalar dolayısıyla Kaymakam Kaya'ya teşekkür ederek günün anısına hatıra fotoğrafı çektirdi.
TCDD'den Samsun için kritik uyarı! O tarihlere dikkat