2026 FIFA Dünya Kupası'na grup aşamasında veda eden A Milli Futbol Takımı, gece saatlerinde Türkiye'ye döndü. Turnuvadaki performansıyla eleştirilerin hedefi olan milli takım kaptanı Hakan Çalhanoğlu ise sabah saatlerinde yaptığı sosyal medya paylaşımıyla hem sorumluluğu üstlendi hem de taraftarlardan özür diledi.
"SORUMLULUĞU İLK ÖNCE BEN ALIYORUM"
Kaptan Hakan Çalhanoğlu, Dünya Kupası'ndaki başarısızlığın ardından yaptığı açıklamada yaşadığı büyük üzüntüyü dile getirerek, takım kaptanı olarak sorumluluğu öncelikle kendisinin taşıdığını ifade etti.
Çalhanoğlu paylaşımında, "Bugün ne söylesem yaşadığım hayal kırıklığını tarif etmeye yetmeyecek. Bu sonucun sorumluluğunu takımın kaptanı olarak herkesten önce ben üstleniyorum." ifadelerini kullandı.
"MİLLETİMİZDEN İÇTENLİKLE ÖZÜR DİLİYORUZ"
Milli futbolcu, turnuvaya büyük umutlarla destek veren milyonlarca taraftarı hayal kırıklığına uğrattıklarının farkında olduklarını belirterek, "Bizimle aynı hayali kuran insanların beklentilerini karşılayamadık. Bu nedenle milletimizden içtenlikle özür diliyoruz." mesajını paylaştı.
"YENİDEN AYAĞA KALKACAĞIZ"
Açıklamasının sonunda geleceğe dair umut veren ifadeler kullanan Çalhanoğlu, milli takımın pes etmeyeceğini vurguladı.
Tecrübeli futbolcu, "Daha fazla çalışacağız, daha güçlü bir şekilde geri döneceğiz. Bu formanın değerini en iyi şekilde temsil etmek ve bize güvenen insanlara yeniden umut verebilmek için mücadelemizi sürdüreceğiz." ifadeleriyle sözlerini tamamladı.