22-23 Haziran 2026 tarihlerinde Sivas'ta gerçekleştirilen U-17 Yıldızlar Serbest Güreş Türkiye Şampiyonası, Türkiye'nin dört bir yanından gelen genç sporcuların kıyasıya mücadelesine sahne oldu. Dünya Şampiyonası için seçme niteliği taşıyan organizasyonda Samsunlu sporcular da minderde başarılı performans sergiledi.
İKİ SPORCU MİLLİ TAKIMA GİRDİ
Şampiyonada 51 kilogram kategorisinde mücadele eden Ahmet Bayram Tok, rakiplerini geride bırakarak Türkiye ikincisi oldu ve gümüş madalya kazandı. 92 kilogramda mindere çıkan Selahattin Efe Demircan da başarılı müsabakaların ardından finalde mücadele ederek Türkiye ikinciliğini elde etti.
DÜNYA ŞAMPİYONASI YOLUNDA ÖNEMLİ ADIM
Türkiye ikincisi olan Ahmet Bayram Tok ve Selahattin Efe Demircan, elde ettikleri derecelerle U-17 Milli Takımı'na seçilme hakkı kazandı.