AK Parti Samsun Milletvekili ve TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Dr. Mehmet Muş, 2026 Voleybol Milletler Ligi'nde (VNL) Çin'i mağlup ederek Ankara etabını namağlup tamamlayan A Milli Kadın Voleybol Takımı'nı yayımladığı mesajla kutladı.

ANKARA ETABINI NAMAĞLUP TAMAMLADILAR

A Milli Kadın Voleybol Takımı, Voleybol Milletler Ligi'nin Ankara etabında Çin karşısında aldığı galibiyetle 4'te 4 yaparak etabı yenilgisiz tamamladı. Filenin Sultanları'nın başarısı, sporseverlere büyük sevinç yaşattı.

"BÜYÜK BİR GURUR YAŞATTILAR"

Dr. Mehmet Muş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Tebrikler Filenin Sultanları" ifadelerini kullanarak, milli takımın elde ettiği başarıyla Türkiye'ye büyük bir gurur yaşattığını belirtti.

TEKNİK EKİP VE SPORCULARA TEBRİK

Muş, mesajında Türkiye Voleybol Federasyonu Başkanı Mehmet Akif Üstündağ başta olmak üzere teknik ekip ve milli sporcuları emekleri, azimleri ve başarıları dolayısıyla yürekten kutladığını ifade etti.

Samsun-Çarşamba Havalimanı'na nasıl gidilir? İşte SAMAİR hatları

Samsun'da korku dolu anlar! Elektrikli araç kayalıklara devrildi

İYİ Partili Erhan Usta: "Haksızlığa itirazı olan herkesi davet ediyoruz"
İYİ Partili Erhan Usta: "Haksızlığa itirazı olan herkesi davet ediyoruz"
İçeriği Görüntüle

DAHA FAZLA SAMSUN HABERİ İÇİN TIKLAYINIZ

Muhabir: ELİF ÇOLAK