Samsun Haber

Canik'te yabani otlara karşı yoğun çalışma

SAMSUN HABER - Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, ilçede yürütülen çevre düzenleme çalışmalarının aralıksız devam ettiğini açıkladı.

Abone Ol

İlçe genelinde çim biçme ve yabani ot temizliği çalışmalarının yoğun bir şekilde sürdürüldüğünü belirten Başkan İbrahim Sandıkçı, daha sağlıklı ve düzenli bir çevre hedefiyle çalışmaların devam ettiğini ifade etti.

"MESAİMİZİ HIZ KESMEDEN SÜRDÜRÜYORUZ"

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Başkan İbrahim Sandıkçı, belediye ekiplerinin sahadaki çalışmalarına ilişkin şu ifadeleri kullandı:

"Canikimiz için mesaimizi hız kesmeden sürdürüyor, daha sağlıklı ve düzenli bir çevre için çalışıyoruz. İlçemizde çim biçme ve yabani ot temizleme çalışmalarımızı hummalı bir şekilde devam ediyoruz."

Özel harekât destek verdi! Samsun merkezli operasyonda 67 gözaltı

Samsun'da düğmeye basıldı! 6 ilde eş zamanlı operasyon

DAHA FAZLA SAMSUN HABERİ İÇİN TIKLAYINIZ