Canik Belediyesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen "Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar Proje Yarışması"nın ödül töreni gerçekleştirildi. Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, gençlerin sağlık alanındaki yenilikçi projelerinin ödüllendirildiği programda öğrencilerle bir araya geldi.
PROJELER ÖDÜLLERLE TAÇLANDIRILDI
Canik Macera Parkı'nda düzenlenen törende, sağlık alanında hazırladıkları projelerle dereceye giren gençlere ödülleri verildi. Programa Canik Kaymakamı Şeref Aydın, Samsun İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Uras, protokol üyeleri, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.

GENÇLERİN PROJELERİ TAKDİR TOPLADI
Törende konuşan Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, gençlerin sağlık alanında geliştirdiği projelerin geleceğe ışık tuttuğunu belirterek yarışmaya katılan tüm öğrencileri tebrik etti. Sandıkçı, gençlerin fikirlerini desteklemeye ve yeni projelerin hayata geçirilmesine katkı sunmaya devam edeceklerini ifade etti.

CANİKMAN TÖRENE RENK KATTI
Ödül töreninde Türkiye'nin nüfusa kaydedilen ilk insansı robotu CANİKMAN da yer aldı. Katılımcıların yoğun ilgi gösterdiği robot, programın dikkat çeken unsurlarından biri oldu.

GENÇLERE TEBRİK MESAJI
Başkan İbrahim Sandıkçı, sağlık alanında hazırladıkları projelerle yarışmaya katılan tüm gençleri kutlayarak, geleceğin bilim insanları ve sağlık profesyonelleri olacak öğrencilerin başarılarının artarak devam etmesini temenni etti.

Kaymakam Özgür Kaya Ahlat yolcusu! Vezirköprü'ye veda etti
TCDD'den Samsun için kritik uyarı! O tarihlere dikkat
DAHA FAZLA SAMSUN HABERİ İÇİN TIKLAYINIZ




