Samsun Haber

Canik'te beton yol mesaisi tam gaz

Canik Belediyesi, ilçe genelinde beton yol yapım çalışmalarını sürdürüyor. Başkan İbrahim Sandıkçı, güvenli ve konforlu ulaşım için yatırımların devam ettiğini açıkladı.

Abone Ol

Canik Belediyesi, ilçe genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmek amacıyla beton yol yapım çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, güvenli ve konforlu ulaşım hedefi doğrultusunda ekiplerin sahadaki çalışmalarına yoğun şekilde devam ettiğini açıkladı.

ÇALIŞMALAR YOĞUN ŞEKİLDE DEVAM EDİYOR

Canik Belediyesi ekipleri, ilçenin farklı mahallelerinde beton yol yapım çalışmalarını hız kesmeden sürdürüyor. Yol ağının daha güvenli ve dayanıklı hale getirilmesi amacıyla yürütülen çalışmalarla ulaşım konforunun artırılması hedefleniyor.

"GÜVENLİ VE KONFORLU YOLLAR İÇİN ÇALIŞIYORUZ"

Çalışmalarla ilgili değerlendirmede bulunan Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, ilçeyi güvenli ve konforlu yollarla buluşturmak için yoğun mesai harcadıklarını belirtti. Sandıkçı, vatandaşların daha rahat ulaşım sağlayabilmesi adına yol yatırımlarının planlanan program doğrultusunda devam ettiğini ifade etti.

Samsun'da eve operasyon! Adli işlem başlatıldı

Atakum sahilinde pes dedirten görüntü! Cezadan kaçamadı

DAHA FAZLA SAMSUN HABERİ İÇİN TIKLAYINIZ