Fenerbahçe’de olağanüstü seçimli genel kurul öncesi hareketli günler yaşanıyor. Aziz Yıldırım’ın başkan adaylığını açıklamasının ardından kulüp kulislerinde dikkat çeken bir gelişme gündeme geldi.

Gazeteci Yağız Sabuncuoğlu’nun aktardığı bilgilere göre, Aziz Yıldırım’ın adaylığını duyurmasının ardından bazı eski yöneticiler Ali Koç ile telefon görüşmeleri gerçekleştirdi.

“YENİDEN ADAY OL” ÇAĞRISI

İddiaya göre geçmiş yönetim kurulunda yer alan bazı önemli isimler, Ali Koç’a yeniden başkan adayı olması yönünde çağrıda bulundu.

Yaşanan gelişmeler sonrası gözler Ali Koç’un seçim sürecine ilişkin vereceği karara çevrildi.

U-15'te Terme 2018 FK fırtınası!
U-15'te Terme 2018 FK fırtınası!
İçeriği Görüntüle

SEÇİM HEYECANI ARTIYOR

Fenerbahçe’de 6-7 Haziran tarihlerinde yapılması planlanan olağanüstü seçimli genel kurul öncesi yaşanan gelişmeler, başkanlık yarışındaki heyecanı artırdı.

Kaynak: HABERLER